Skorzystaj z przeglądarki Chrome, FireFox, Opera lub Internet Explorer.

Zasady bezpieczeństwa

Zalecamy odbiór osobisty przedmiotów transakcji i płatność gotówką przy odbiorze.

Jeśli jednak chcesz sfinalizować swoją transakcję inaczej, upewnij się że:

Użytkownik posiada pozytywny feedback na Facebook’u,
Użytkownik posiada pozytywne opinie na naszej stronie,
przestrzegacie podstawowych zasad bezpieczeństwa.

Przykłady zachowań Użytkownika, które powinny wzbudzić Twoją szczególną czujność:

  • Brak założonego feedbacku na facebook’u lub niechęć do podzielenia się linkiem,
  • Zablokowany profil na facebook’u, niechęć do podzielenia się swoim imieniem i nazwiskiem, brak członkostwa w nie sprzedażowych grupach chustowych,
  • Presja czasu („super okazja, tylko dziś!”, „kupuję, ale koniecznie musi zostać wysłane dziś”),
  • Zdjęcia z Internetu, zdjęcia producenta,
  • Namawianie do natychmiastowej wpłaty zaliczki,
  • Odmowa wysyłki za pobraniem,
  • Podejrzany skan potwierdzenia nadania przesyłki lub potwierdzenia przelewu (np. poprawki odręczne, dopiski, wypełnienie ołówkiem),
  • Łamana polszczyzna, literówki, błędy stylistyczne utrudniające rozumienie wiadomości,
  • Prośba o uwiarygodnienie tożsamości poprzez przesłanie przelewu (możliwe tzw. oszustwo „na słupa”).

Czym jest „feedback” i gdzie go znaleźć?

Feedback to opinie o użytkowniku, wystawiane przez członków grup chustowych. Aby go odczytać, niekiedy musisz dołączyć do grupy, w której został założony. Link do indywidualnego feedbacku każdy użytkownik powinien umieścić w swoim profilu na naszym portalu.

Mając na uwadze swoje bezpieczeństwo, przed sfinalizowaniem transakcji zawsze sprawdzaj pełny feedback osoby sprzedającej/kupującej. Po każdej transakcji, pamiętaj o wystawieniu opinii użytkownikowi na naszym portalu i/lub w grupie chustowej.

Góra